שירותים

מבחר השירותים שלנו נבחרו בקפידה כדי לאפשר ללקוחותינו לקבל מעטפת קידום מלאה. כל השירותים שלנו ניתנים על ידי מומחים מובילים המגיעים מתחום הקידום והשיווק כאשר עבור כל לקוח אנו בונים אסטרטגיה המותאמת אישית בהתאם לדרישותיו ולצרכים הייחודיים של העסק.

מיתוג

בניית מותג חזק דורשת אסטרטגיה ברורה וממוקדת מטרה, ואנו ב-WELINK מקפידים על בניית קריאטיב מדויק ומותאם אישית לכל אחד ואחת מלקוחותינו. תהליך המיתוג שלנו מורכב מהקמת קמפיינים בפלטפורמות המתאימות לנישה ולקהלי היעד הפוטנציאליים, ביצוע מחקרי שוק מקיפים (לרבות סקר מתחרים), הגדרת מטרת המותג, ופיתוח זהות מותג ייחודית. המטרה שלנו היא להסתער על השוק עם מיתוג איכותי ומדויק שימשוך אליו את כל "העיניים" הנכונות.

כתיבת תוכן

לתכנים יש תפקיד קריטי בקידום מכיוון שיש להם את היכולת להביא לטראפיק איכותי, לעורר עניין בקרב לקוחות פוטנציאליים, ולחזק משמעותית את אמינות העסק. לכן, בין אם מדובר ב-SEO (קידום אורגני), קידום ממומן, פורטלים, תכנים לאתר העסק, בלוגים, דפי נחיתה וכדומה, אנו ב-WELINK עובדים רק עם הכותבים המובילים בתחום, שיוצרים תכנים איכותיים ומקוריים, ושהינם מותאמים באופן אישי ומוקפד לנישה של העסק.

ניהול סושיאל

בעידן הסושיאל מדיה אין מקום לטעויות. לנרטיב שמעבירים דרך הרשתות החברתיות יש השפעה ישירה על העסק, ואת היכולת לעצב את דעת הקהל. לכן, אנו ב-WELINK מקפידים על תפעול מדויק ויסודי של הסושיאל (פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, טיק טוק ועוד), ומקפידים באופן שוטף על מעקב אחר הנתונים, יצירת מעורבות עם עוקבים, העלאת ועדכון תכנים מקוריים, תזמון וניתוח תכנים, ובניית קשרים מניבים בפלטפורמות החברתיות.

בניית אתרים

אתר העסק שלכם הוא חיוני לביסוס אמינות, הרחבת מעגל הלקוחות, הצגת המוצרים/שירותים שאתם מציעים ללקוחותיכם, והכי חשוב, יצירת המרות. במילים אחרות? הוא גם הפנים וגם הלב הפועם של העסק שלכם. אנו ב-WELINK מבינים זאת היטב ומקפידים לבנות אתר מעוצב ומקורי עבור כל לקוח ובהתאם לצרכי העסק שלו בשילוב של מערכות מתקדמות שיעניקו ללקוחות שלכם גלישה מהירה וחווית לקוח ללא דופי.

יצירת לידים

ללידים יש תפקיד מפתח בקידום העסק ובמיוחד בהגדלת המכירות. לכן, כדי ליצור לעסק אך ורק לידים איכותיים, אנו ב-WELINK בונים אסטרטגיה רב-תחומית המורכבת מיצירת תכנים משכנעים (אך ורק תכנים מקוריים!), קידום אורגני ואופטימיזציה של דפי נחיתה, שימוש בפלטפורמות המתאימות לנישה שמייצרים לידים איכותיים, ויצירת תמריצים חשובים המתוכננים בקפידה לפי קהלי היעד, סוג העסק, וצרכי הלקוחות הפוטנציאליים.

קידום ממומן

קידום ממומן PPC (תשלום לפי קליק) הוא כלי קידום חשוב בשוק המקוון התחרותי. אנו ב-WELINK מציעים ללקוחותינו בניית קמפיין ממומן המבוסס על קריאייטיב מדויק שיביא להקלקות רבות, אך חשוב מכך, להמרות. על ידי בניית אסטרטגיה ממוקדת וניהול חכם של הקמפיין הממומן, העסק שלכם יזכה לחשיפה אופטימלית בקרב קהלי היעד, צמיחה משמעותית במכירות, והגדלת מעגל הלקוחות.

קידום אורגני SEO

בעוד שקידום אורגני (SEO) נחשב לאחד מכלי הקידום המובילים בעולם, ההצלחה שלו תלויה בניהול נכון והיכרות מעמיקה ויסודית עם נבכי מודל ה-SEO. אנו ב-WELINK מציעים ללקוחותינו קידום אורגני אפקטיבי המנוהל ומתוכנן על ידי צוות מקצועי המוביל בתחום כאשר עבור כל עסק מתבצע מחקר מילות מפתח מעמיק, כתיבת תכנים רלוונטיים מקוריים, בניית קישורים אמינים ממקורות מוסמכים, ניטור ומעקב שוטף אחר התוצאות, התאמה למובייל, וכן הלאה.

צילומי תדמית

אין זה סוד שוויזואליות ומכירות הולכים יד ביד. לויז'ואל יש השפעה ישירה על הרצון של הלקוחות לבצע רכישה או לצאת מדף האתר ולהמשיך הלאה. לשם כך אנו ב-WELINK מבצעים צילומי תדמית מקצועיים ובאיכות חסרת פשרות. התהליך מורכב מתכנון קפדני, בניית רעיון וקונספט מקורי, שימוש בתאורה וקומפוזיציה מדויקת, תשומת לב אדוקה לפרטים, יצירת המסר הרצוי והעברתו בצורה נכונה ללקוחות, ושימוש בציוד מתקדם כדי לקבל את התוצאות הטובות והמרשימות ביותר.

הכירו את השיטה שלנו

שלב 1

אפיון והגדרות

שלב זה מתחלק לשניים: הבנת הדרישות, השאיפות, והצפיות של הלקוחות מן העסק, ואפיון והגדרת העסק באופן פרטני. בין אם מדובר בעסק קיים או בהקמת עסק חדש, כחלק מהתהליך אנו פועלים לאיתור הצרכים של העסק, אפיון העסק על רקע הנוף העסקי והמגמות הנוכחיות בשוק, והגדרת היעדים שלו. אנו מאמינים שבעולם העסקים, אין מקום ל"אזורים אפורים", והמטרה שלנו היא כבר בשלב הראשון "לסרטט" סקיצה ראשונית שתהווה את התשתית להמשך התהליך.

שלב 2

בידול ומחקר שוק

שלב הבידול הוא שלב "מפתח" במתודת העבודה שלנו. בימינו החוזקה של כל עסק טמונה בבידול שלו ממתחריו ובזיהוי "המרכיב" שהופך אותו למועדף בקרב קהלי היעד. לשם כך אנו עורכים מחקרי שוק מקיפים כגון ניתוח מתחרים, פילוח לקוחות, ניתוח נתונים דמוגרפיים, זיהוי צרכים משותפים, תצפיות, ניתוח נתונים, איסוף מידע, זיהוי מגמות שוק, קבוצות מיקוד וכן הלאה. ממצאי המחקרים שלנו מסייעים לנו לקבל החלטות מבוססות נתונים ולשפר את סיכויי ההצלחה של העסק בשוק בהווה ובעתיד.

שלב 3

בניית אסטרטגיה שיווקית

אנו פועלים על שלוש נקודות יסוד עיקריות: הגדרת קהלי היעד, הסתערות על שוק, ומגנוט הלקוחות הפוטנציאליים אל המותג/עסק. לשם כך, אנו לא רק מבססים את האסטרטגיה על הנתונים של מחקרי השוק שלנו, אנו גם מתמקדים במיצוב העסק והעברת מסרים, בחירת ערוצי שיווק מתאימים, פיתוח זהות המותג, ויצירת קמפיינים שיווקיים (תוך שימוש בטקטיקות שיווקיות שונות כגון פרסום, תוכן שיווקי, מדיה חברתית, שיווק במייל ועוד).

שלב 4

יוצאים לדרך

כל קמפיין שיווקי שאנו מקימים עבור לקוחותינו מתבסס על קריאייטיב מדויק, ומרגע עלייתו לאוויר אנו מפקחים ומנטרים אחר ממצאי הקידום במטרה ללטש ולדייק את האסטרטגיה להשגת תוצאות אופטימליות. מבחינתנו? היעדים המוגדרים לעסק הם "תקרת זכוכית" שיש להגיע אליה, לנפץ אותה, ולהמשיך לטפס למעלה בכל הכוח.